İçeriğe atla

Fakültemiz ve dış paydaşlarımız arasında bir çalıştay gerçekleştirilmiştir.

  • 24 Haziran 2026
  • 17:45
Fakültemiz ile dış paydaşlarımız arasında, 19.06.2026 Cuma günü fakültemizde Çalıştay gerçekleşmiştir.
Fakültemiz ile dış paydaşlarımız arasında, 19.06.2026 Cuma günü fakültemizde verilen eğitim-öğretim faaliyetleri ile diğer akademik etkinliklerin niteliğinin geliştirilmesine yönelik bir çalıştay gerçekleştirilmiştir. Çalıştaya, Adalet Bakanlığı, Anayasa Mahkemesi, Yargıtay Başkanlığı,Ankara 2’nolu Baro Kamu Denetçiliği Kurumu, Türkiye Adalet Akademisi, Türkiye İnsan Hakları ve Eşitlik Kurumu ile Hitit Arabuluculuk ve Uyuşmazlık Çözüm Merkezi temsilcileri katılım sağlamıştır.

Çalıştay, Dekanımız Neslihan Karataş Durmuş tarafından fakültemizin faaliyetlerine ilişkin yapılan kısa açılış konuşmasıyla başlamış; ardından dış paydaşların fakültemizin eğitim-öğretim faaliyetleri ve akademik çalışmalarına yönelik görüş ve önerilerinin alınmasıyla devam etmiştir.

Oldukça verimli geçen çalıştayda, taraflar karşılıklı olarak beklenti ve değerlendirmelerini paylaşma imkânı bulmuştur. Katılımcılar tarafından dile getirilen soru ve önerilerin Dekanımız tarafından cevaplandırılması ve toplantı çıktılarının paylaşılmasıyla çalıştay sona ermiştir.