Kalite Politikası
Yüksekokulumuzun kalite politikası aşağıdaki gibi ifade edilmektedir:
- Öğrencilerinin ihtiyaç ve beklentilerini tam olarak karşılayan bir anlayış içinde güvenilir ve aranan bir Yüksekokul olmak,
- Teknolojik gelişmeleri yakından takip etmek ve uygulamak,
- Akademik ve idari personelin daha yetkin ve yeteneklerini en üst seviyede kullanabilen kişiler haline gelmeleri için ekip çalışmasına önem vererek kalite düzeyini sürekli yükseltmek,
- Akademik ve idari personel ile öğrencilerde kalite, bilincini tesis etmek,
- Yüksekokulun içinde bulunduğu akademik, sanayi ve toplumsal projeler oluşturma iş birlikleri içinde olmak
Kalite Hedefleri
Yüksekokulumuzun kalite hedefleri aşağıdaki gibi ifade edilmektedir:
- Öğrencilerin ihtiyaçlarını ve beklentilerini yazılı olarak belirtecekleri öğrenci ofisinin çalışma saatlerini arttırmak,
- Danışmanların öğrenci görüşme saatlerini kolayca görünür hale getirmek,
- Öğrencilerin dilekçelerine 3 iş günü içinde cevap vermek,
- Öğrencilerin Teknolojik gelişmeleri yakından takip edebilecekleri fuar alanları ile işbirliği yapmak,
- Akademik ve idari personelin yeteneklerini ve ekip ruhunu ortaya çıkartacak en az iki toplantı düzenlemek,
- Kalite bilincine farkındalık sağlayıcı en az iki seminer düzenlemek,
- Her akademik yıl için Yüksekokul bünyesinde yer alan en az bir sektör ile ilgili akademik, sanayi ve toplumsal proje işbirliği içinde olmak,
- Öğrenci memnuniyetini ölçülebilir hale getirmek ve her yıl memnuniyet durumunu iyiye doğru taşımak.