Sayfamızda yer alan tüm başvuru ve işlem formları, lisansüstü öğrencilerimizin akademik süreçlerini kolaylaştırmak amacıyla sunulmuştur.
İlgili formların elle değil, mutlaka bilgisayar ortamında doldurulması gerekmektedir.
Bu uygulama, hem işlem sürecini hızlandırmak hem de belge bütünlüğünü sağlamak amacıyla zorunludur.
Herhangi bir teknik sorun yaşamanız durumunda Enstitümüz ile iletişime geçebilirsiniz.
Teşekkür eder, başarılar dileriz.
KULLANILACAĞI AŞAMA | BELGENİN ADI | AÇIKLAMA |
---|---|---|
Genel | Danışman Değişikliği Formu | |
Genel | İkinci Tez Danışmanı Atama Formu | |
Genel | Kayıt Dondurma Talep Formu |
Açıklamayı görmek için tıklaAkademik takvimde belirlenen süreler içerisinde öğrenci bilgi sistemi üzerinden kayıt dondurma talebinde bulunamayan ancak mazereti olan öğrencilerin, mazeretini belgelemek suretiyle ilgili belgeyi doldurup bağlı olduğu Anabilim Dalı Sekreterliğine teslim etmesi gerekmektedir. |
Genel | Kayıt Sildirme Formu | |
Ders Aşaması | Bilimsel Hazırlık Programı Ders Kayıt Formu | |
Ders Aşaması | Diğer Yükseköğretim Kurumlarından Ders Alma Talep Formu |
Açıklamayı görmek için tıklaAkademik anabilim kurulunun önerisi ve enstitü yönetim kurulunun kararı ile öğrenciler yurt içi ve yurt dışındaki başka yükseköğretim kurumlarından en fazla toplamda iki lisansüstü ders alabilirler. |
Tez Aşaması | Tez Önerisi Formu |
Açıklamayı görmek için tıklaÖğrencinin tez aşamasına geçebilmesi için en az iki yarıyıl ders alması ve programındaki tüm dersleri, semineri ve diğer öğrenim etkinliklerini başarıyla tamamlaması gerekir. Tezli yüksek lisans programında, tez konusu ders aşamasını tamamladıktan sonra en geç ikinci yarıyılın sonuna kadar enstitüye önerilir ve enstitü yönetim kurulu onayı ile kesinleşir. |
Tez Aşaması | Yüksek Lisans Tez Konu Değişikliği Formu |
Açıklamayı görmek için tıklaEnstitümüze daha önce tez önerisini teslim eden öğrencilerin, tez konularında veya tez başlıklarında tez danışmanının önerisi üzerine değişiklik yapılmasına ihtiyaç duyulması halinde "Yüksek Lisans Tez Başlığı Değişikliği Formu" ile ilgili belgeye ek olarak yeniden "Tez Öneri Formu" eklenerek bağlı olduğu Anabilim Dalı Sekreterliğine teslim etmesi gerekmektedir. |
Tez Savunma Öncesi | Yüksek Lisans Tez Sınav Jürisi Atama Formu |
Açıklamayı görmek için tıklaTez aşamasını tamamlayan ve tez savunma sınavına girecek öğrencilerin, ilgili forma ek olarak, tezi ile alakalı bilimsel yayın yaptığına dair kanıtlayıcı belge ile Benzerlik Raporunun eklemesi gerekmektedir. |
Tez Savunma Aşaması | Jüri Üyelerine Tez Teslim Tutanağı |
Açıklamayı görmek için tıklaTez Savunma Jüri Ataması yapılan öğrencilerin, savunma sınavı öncesinde tez çalışma taslağını jüri üyelerine teslim etmesi gerekmekte olup,ilgili belgeye teslim ettiğine dair jüri üyelerinin imzalarını alması gerekmektedir. |
Tez Savunma Aşaması | Yüksek Lisans Tez Savunma Sınavı Tutanak Formu |
Açıklamayı görmek için tıklaTez savunma sınavı esnasında tüm jüri üyelerine imzalatılarak, Tez İnceleme ve Değerlendirme Formu (her jüri üyesi için birer adet olmak üzere), ile birlikte 3 gün içerisinde bağlı olduğu Anabilim Dalı Sekreterliğine teslim etmelidir. |
Tez Savunma Aşaması | Tez İnceleme ve Değerlendirme Formu |
Açıklamayı görmek için tıklaTez savunma sınavı esnasında tüm jüri üyelerine ayrı ayrı doldurtularak, Yüksek Lisans Tez Savunma Tutanak Formu ile birlikte 3 gün içerisinde bağlı olduğu Anabilim Dalı Sekreterliğine teslim etmelidir. |
Tez Savunma Sonrası | Tez Teslimi İçin 1 Aylık Ek Süre Talebi Formu | |
Mezuniyet Aşaması | Tezli Yüksek Lisans Mezuniyet için Gerekli Belgeler ve Bilgiler İçin Tıklayınız. |