Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik
|

Erasmus programı ders saydırma ve intibak işlemleri hakkında duyuru.

3.8.2017

Erasmus değişim programından faydalanan ve yurda dönüş yapan öğrencilerimizin intibak işlemlerinin yapılabilmesi için, aşağıdaki belgelerin bölüm sekreterliğine (Yusuf Akkaya) iletilmesi gerekmektedir.

  • 1) Öğrencinin yurtdışındaki eğitim dönemine ilişkin not çizelgesi
  • 2) Katılım Sertifikası: Öğrenim faaliyetinin gerçekleştirildiği yükseköğretim kurumu tarafından verilen, öğrencinin öğrenim başlangıç ve bitiş sürelerini belirten (imzalı ve mühürlü) belge.
  • 3) Öğrenci Nihai Raporu: Faaliyet dönemi tamamlandığında, öğrencinin faaliyetine ilişkin özet bilgileri ve öğrencinin değerlendirmelerini içeren belge.             
  • 4) Öğrenim Anlaşması: Öğrenim hareketliliği dönemi başlamadan önce, misafir olunan kurumun öğrenim anlaşmasında yazılı bulunan dersleri sunacağını; öğrencinin bu dersleri uygun bulduğunu ve takip edeceğini; Üniversite’nin alınan dersleri kabul edeceğini taahhüt ettiği, tüm taraflarca imzalanmış belge.
  • 5) Öğrencinin pasaport giriş-çıkış damgaları olan sayfaların fotokopileri
  • 6) Ders saydırma ve intibak işlemleri uygulama formu (bu sonuncu formu, itb@ybu.edu.tr adresine e-posta olarak gönderiniz.)

Karşı üniversitedeki eğitimlerini tamamlayıp geri gelen öğrencilerimizin, intibak işlemleri için bu belgelerle birlikte ilgili Bölüm Başkanlığına dilekçe ile başvurmaları gerekmektedir.

Ders Saydırma Dilkeçesi örneği için tıklayınız.

Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik Bölümü Değişim Programları Koordinatörü